Wednesday 22 May 2013

myvi oh myvi






Myvi SE 1.5...sesape yang tak kenal kereta ni memang sangat la..
nape yer aku letak gambar kereta ini..
sebab inilah kereta idaman aku..
ni je yang mampu...nk idam lamborgini tu...jauh la langit dari bumi...
memang tak mewah..tp suka sangat..
cukup la ada 4 tayar, x kena hujan kan..cukup la...

InsyaAllah..satu hari nanti aku kereta ni akan jadi milik aku...
tp entah la bila..
orang first yang akan aku bawak...
sapa yer...haha..mesti lah tok kesayangan aku..
dia kan kesayangan aku..mestilah bawak dia dulu..

semoga Allah permudahkan...
x sabar sangat nak jejak kaki dalam bakal myvi aku ni...
tpkan kalau dapat pun..jejak kaki jelah...
lesen pun belum dapat lagi..
tp apapun aku akan usahakan untuk dapatkan lesen tahun ni jugak..
InsyaAllah..myvi ni akan jadi milik kau...
tunggu tok na..nanty kita p merewang nek myvi cek ni...
amin.....


No comments :

Post a Comment