Tuesday 11 June 2013

Alhamdulillah...

Syukur pada Allah sebab lulus jugak ujian PAC yang pertama under JKM...tak yakin sangat...sbb tak banyak cakap..yg KEMAS x keluar result lagi kot...yang tu baru cam yakin sikit...tp rezeki Allah kan..walaupun belum tentu dapat...sampai tahap ni pun dah bersyukur...

Temuduga seterusnya tak dipanggil lagi..tp harap sangat dapat...kekosongan pun tak tahu berapa..semua yang bersaing hebat-hebat sangat..harap sangat temuduga nanty dapat buat yang terbaik dan lulus...

YaAllah kau kurniakan lah aku rezeki ini..nak sangat balas jasa tok yang kat kampung tu..nak sangat..bila la nak dapat kerja..nak bagi peluang tok hidup senang pulak..nak sangat..nk mula hidup baru...nak ubah nasib keluarga..tak nak orang pandang rendah...

Ya Allah permudahkan lah urusan ku...kurniakanlah aku rezeki Mu...berilah kesempatan untuk aku berbakti kepada orang yang telah membesarkan ku..panjang kan lah umurnya supaya dia dapat melihat aku berjaya dan dan berilah kesempatan untuk aku berbakti kepada nya...amin....



4 comments :

  1. zatiey, tahniah berjaya ujian PAC under JKM. Kalau zatiey boleh tolong, boleh share pengalaman kat sini tak?
    http://penolongpegawaigred27.blogspot.com/

    aziz

    ReplyDelete
  2. As Salam..Zety..Nice to see you here.. This post I've failed same date exam with you.. tak dak rezeki untuk post S27.. Tapi next interview alhamdulillah N27 I dapat calon simpanan. Berkat usaha tk pernah mengalah ada petunjukNya. Good Luck to you too.

    ReplyDelete
  3. Salam boleh saya tahu ujian pac ni lepas temuduga ke?

    ReplyDelete
  4. Salam boleh saya tahu ujian pac ni lepas temuduga ke?

    ReplyDelete